sobota, 14 czerwca 2014

Wakacejszyn!



Tak wreszcie się doczekaliśmy już zaraz wakacje ! Już tak mało ^^ Tego mi trzeba było. 
Tak sobie dzisiaj wcześniej wstałam i postanowiłam coś wam napisać. Oczywiście wcześnie w moich słowach oznacza 10.30, gdyż ze mnie taki leń że potrafię spać do 12 ;p. Jem sobie śniadanko, popijam herbatką a w telewizji leci viva. Idealnie, brakuje jeszcze truskawek w czekoladzie i białego wina ^^. Wracając do tematu wakacji, zostało mi jeszcze 3 dni do szkoły ! A dlaczego? A to temu gdyż, ponieważ ja światowa jadę do Grecji!! Nie sama oczywiście a zespołem. Czyżby nasza sława wzrosła ?haha Jestem mega szczęśliwa że tam jedziemy, bo byłam już raz w Grecji i mogłabym tam zostać na zawsze. Jest tam tak cudownie, pięknie, a najlepsze to że prowadzi się tam nocne życie. Coś dla Kasi ! :D Plaża, słońce, murzyni ... W pierwszej kolejności będziemy tam śpiewać i coś czuje, że trema mnie zeżre, ponieważ to dla nas nowe doświadczenie. Śpiewamy już trochę, w wielu miejscach nawet można powiedzieć, ale przed tak wielką widownią jeszcze nie zdarzyło się nam. To będzie coś nowego :) Po koncercie lecimy na miasto, trochę pozwiedzać (nie spać, zwiedzać zapie***lać ;3) i na plażę. Dokładnie wyjeżdżamy 21 to już za tydzień, rozumiecie ?! ;oo Szok jak to wszystko szybko leci. 
A i jeżeli nie byliście nigdy w Grecji polecam odwiedzić ! A na pewno zwiedzić Pefkochori.
Jeżeli mi dalej nie wierzycie w to co pisze, wstawię kilka zdjęć.

 
To tylko mała zajawka tego co mnie tam ponownie czeka ! ^^ 
Oprócz tego jutro czekają mnie mega duuuże zakupy! Białystok czeka, w końcu trzeba coś kupić na wyjazd. Mogę wam zdradzić, że muszę kupić strój kąpielowy, i krótkie spodenki z wysokim stanem ^^ Resztę pokażę wam w następnym poście.
Jak na razie to wszystko. Idę oglądać film "Now is good "
Na umilenie dnia wstawię wam kilka nutek :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz