środa, 5 marca 2014

Sorry!

A więc tak...
Znowu olałam bloga ;c Jest to jednak spowodowane brakiem czasu. Liceum to nie przelewki i trzeba ostro zakuwać. Mamy tyle nauki, że mało czasu poświęcam samej sobie. Normalną książkę, nie lekturę czytam w szkole na przerwach bo tylko wtedy mam wolną chwilę ;p
Mam tyle do nadrobienia na blogu, ale może zacznę od tego, że jakieś 2 tyg temu była u mnie Agata i zrobiła mi kilka zdjęć. Wyszły w sumie nieźle. Sami zresztą zobaczcie;)





sukienka-Lumpeks/buty-Obuwie Bandarzy/
bransoletka i naszyjnik-Kamyk/pończoszki-Youps


marynarka-H&M/buzka-H&M/spodnie-Pull&Bear/
buty-nie kojarzę gdzie kupiłam

21.02.2014 byłam na koncercie Dawida Kwiatkowskiego. Wspominałam o tym jakieś dwa posty temu. A więc było super! Moje marzenie się spełniło zobaczyłam swojego idola*>* Cały koncert trwał do 21 bodajże, nie pamiętam bo tak dobrze się bawiłam. Napisałabym o tym trochę więcej ale nie chcielibyście tego czytać;p.  Więc tak w małym skrócie: BYŁO EKSTRA!

Dzisiaj będzie trochę zdjęć. Musiałam wybrać się do Rossmanna, ponieważ raptem wszystko mi się pokończyło ;c Trochę pieniążków poszło no, ale jak 
trzeba to trzeba ;p 



1.szampon i odżywka - GARNIER,GOODBYE DAMAGE
2.pomadka-Formule Norwegian
3.tusz do rzęs-ASTOR
4.krem do rąk -Formule Norwegian

Na dzisiaj to już chyba koniec. W następnym poście postaram się napisać krótką ocenę pomadki i tuszu do rzęs oraz napisać wam trochę o sobie, bo tego nie zrobiłam. Oprócz tego napiszę recenzję książki "Anioła Stróża" Nicolasa Sparksa;)


3 komentarze: